Installatie , Service en Onderhoud
 

Onze Support afdeling verzorgt de technische uitvoering van mutaties en uitbreidingen, de implementatie van projecten en het oplossen van storingen.
De engineers zijn vakkundig opgeleid en hebben de beschikking over de meest moderne hulpmiddelen.

 

Aan de hand van het Plan van Aanpak verzorgt de Support afdeling de installatie van de hardwarecomponenten en het programmeren van softwarecomponenten, het aanleggen van bekabelingsnetwerken
en gootvoorzieningen.
Tevens verzorgt deze afdeling de uitleg en instructie op de klantlocatie bij de implementatie van nieuwe systemen.

   

 


De engineers van de afdeling Support worden aangestuurd door Planning Logistiek, dat hierbij gebruik maakt van het geautomatiseerde Lotus Notes Support Afhandelings Systeem (SAS). Door deze manier van werken is er een continu inzicht in de voortgang en historie van projecten en mutaties. Dit verhoogt de kwaliteit van de uitvoering.
Op de Support afdeling wordt eveneens een technische administratie bijgehouden van het bij u ge´nstalleerde systeem. Deze gegevens staan centraal opgeslagen in een technische database, zodat iedere medewerker hierover direct kan beschikken. Zo kunnen wij u optimaal van dienst zijn bij het adviseren over uitbreidingen of mutaties aan uw telefoonsysteem.
     

<<<Vorige

 

<<Home>>